بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

هاپو


مدینه‌ی فاضله‌ای وجود خارجی نداره عزیز من، تخم دوزرده هم دروغه، خر هم خودتی و من دوتایی!



نظرات 9 + ارسال نظر
یه نفر 11 خرداد 1390 ساعت 09:07 ق.ظ

تا وقتی بر تو سوارند که سواری می دهی. دوست من, نیرویی را که برای سوار کردن تلف می کنی برای سوار نکردن استفاده کن

سوارى ندادن کار هر خر نیست

مادر بچا 11 خرداد 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

هاپ

:)

ماه 11 خرداد 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

فکر کنم زیادی تند رفتی

اوهوم ! بعضى وقتا مىچسبه...

تو 12 خرداد 1390 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

آرهههههههههههههههههههههههههههههههههههه...
تخم که دروغ نیست کلا چون ما به تخمیم ولی دو زرده بودنش حتما دروغه...

lolll

غواص کاشف! 12 خرداد 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://sakooye-shirjeh.blogsky.com

اگه خریم که پس هم مدینه فاضله وجود داره و هم تخم دوزرده!:)) اشاره به :"خر هم خودتی و من دوتایی!"

بعععع؟؟؟؟ ;)

ب.ا 12 خرداد 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

من اما یک مدینه ی فاضله ای رو برای جی اف محترمم تصویر سازی کردم که جات خالی ! دلش غنج می زنه و روز و شب رو لحظه لحظه میشماره که بلکه لاتاریش ببره و ویزاش برسه و اگه بتونه گرین کارد بگیره :) خودمم تخم مرغ دو زردشم

اگه سراغ داری یه عصر جمعه رو ردیف کن با هم بریم ;)

ب.ا 12 خرداد 1390 ساعت 03:09 ب.ظ

خر هم که .... من که به هیچ وجه نیستم ! اون طفلک و روم به دیوار جناب غالی طبق گفته ی خودتون ..اگه مایلین واقعا !!!!!!

بچه که بودیم یکی بهمون می‌گفت "خر!" یا می‌گفتیم "آینه!" یا می‌گفتیم "خر یعنی بزرگ" :)

سنجاب 12 خرداد 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

کی گفته مدینه فاضله وجود نداره:؟! داریم توش زندگی می کنیم قدر نمیدونیم٬!

اوهوم

دکتر خودم 18 خرداد 1390 ساعت 02:13 ب.ظ

موافقم (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد