بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بستنی قیفی


طعم شیرین زندگی رو وقتی حس می‌کنی که بگیری دستت و بلیسیش عین بستنی.


توی خیابون، توی سینما، تو اداره، شب تو خونه، هرجا هر وقت از بستنی زندگیت لذت ببر.


خاصیت بستنی اینه ذره‌ذره آب می‌شه و می‌چکه. اگه از ترس اینکه این و اون بهش ناخنک بزنن قایمش کنی پشت سرت همونجا می‌چکه پایین و می‌شه لکه‌های چسبو و زننده‌ای که همه از چشم تو می‌دونن.


استفاده کن حالشو ببر اونای دیگه هم اگه چششون دنبالشه بذار ناخنک بزنن، نه که بدزدن ببرن! اما اگه یکی خواست، یه لیس بهش بده. نمی‌میری که.


بعضیا فقط بلدن نگاش کنن و غصه بخورن که چرا داره می‌چکه. خوب می‌چکه! می‌تونی کارش کنی؟ پاشو برو تو فریزر بشین!


بعضی وقتا با دیدن بعضی‌وقتای خودم و بعضی‌وقتای بعضیای دیگه یاد سیمین خانوم بهبهانی می‌افتم که یه روزی گفت:


تا آستانه‌ی پیری جان‌کنده‌ای که نمیری  ×   یک دم بمیر که سخت است زهر مدام چشیدن



پ.نون: اونکه می‌گه بستنیمو دوست ندارم یا چرا بستنیای اونای دیگه خوشمزه‌تره یا هر غرغر دیگه‌ای فقط خودش گشنه می‌مونه اگه بگی هیچکی ککش می‌گزه نمی‌گزه. خوشمزه یا خوشمزه‌تر هردو می‌چکن و یه دقه دیگه نیستن.


نظرات 9 + ارسال نظر
ب.ا 12 خرداد 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

پس بستنیه خودت رو بخور :)

می‌خوریم کج‌دارومریز :)

بـــــاران 12 خرداد 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://the-rain.blogsky.com

خیلی شفاف و عالی !!

ممنون

مادر بچا 12 خرداد 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

من بستنی مو میخورم و کاری هم به بستنی اونای دیگه ندارم ....

ولی خوب چون فس فسویم این بستنی هم هی داره آب میشه میچکه جلو شم نمیشه گرفت اون رو چکار کنم؟

تو بستنیت رو چطور میخوری؟

من حرفشو خوب می‌زنم.... انگار فقط!

رعنا 12 خرداد 1390 ساعت 07:26 ب.ظ http://sedayekhamushi.blogsky.com

تشبیه جالبی بود
اما واسه کسایی که گرمای هواشون انقدر زیاده که داره بستنیشون رو به سرعت اب می کنه و مهلت لذت بردن از بستنی رو بهشون نمیده،چه پیشنهادی داری؟

حداکثر استفاده از مهلت، همه که ساکن ماکو نیستن بعضیام آبادانین... به هر حال اهمال ضرره چه گرمسیر چه سردسیر.

یه نفر 12 خرداد 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

بستنی.....
کاش به همین سادگی وقشنگی بود

من وخیلی هاداریم بستنی مونو می خوریم.ولی ....

ولی آدم مخصوصاخانما زودیادمی گیرن خیلی چیزاروتوخودشون بکشن.خیلی بستی هارونبایدلیس زد.

ممنون که یادی ازسیمین بانوی آزاده وآزاداندیشمان کردید.

متن هاوافکارتون درعین سادگی وزیبایی دارای محتوا هستند.

ممنون.نگاه قشنگی بوددوست من

ممنونم دوست من، بستنى تعبیر من از واقعیت کلى زندگیه نه جزئیاتش، همیشه محدودیت براى هرکسى هست اختصاصیم به جنس خاص نداره . هنر آدم موفق لذت بردن از هر چیزیه که تو شرایط موجود میتونه وجود داشته باشه. حتى یه حبس ابدى تو گوانتانامو میتونه با سوسک زیر تختش دنیاى خودشو قشنگتر کنه، حتا!!

تو 12 خرداد 1390 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

به من کلا بستنی نرسیده...

بسکه من و تو دستامونو پشت سرمون قفل کردیم میتونیم قسم بخوریم اصلاً دست نداریم...

ماه 12 خرداد 1390 ساعت 11:49 ب.ظ

بستنی منو وقتی داشتم ازش لذت میبردم ازم قاپیدن.اولش خیلی غصه خوردم هنوزم یادم نرفته ولی الان دارم سعی میکنم از همون بستنی معمولی که تو فریزر مونده لذت ببرم

مواظبش باش

نوشا 13 خرداد 1390 ساعت 01:17 ق.ظ

بستنی این روزهای من بستنی فالوده ایی میهن ه ...

دوسدارم بسیار

ماه 14 خرداد 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد