بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

تو


من خوشگلترم یا تو؟


                             پیشونیتو ببینم..........



پ.نون: بدون شرح


نظرات 19 + ارسال نظر

تو!
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را:))


راستی رو پیشونی خوشگلی رو مینویسن یا شانسو؟
اگه پیشونیت بلند باشه ... :)

:)

پیشونی بلند بهتره. همه‌چیو می‌شه توش دید.

فرفری...! 1 شهریور 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

تو کیه؟!!

سؤال خوبی بود.

تو کسی نیست.

جواب منه به سؤالی که مطرح کردم.


والا این پستیه که فقط برای دل خودم گذاشتم بر می‌گرده به خاطراتی که گذشت، بدون تکرار.

فرفری...! 1 شهریور 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

حالا واقعا از رو پیشونی به خوشگلی یه آدم میرسی؟!
درسته پیشونی بلند بهتره ولی کسی رو ندیدم از رو پیشونی بگه خوشگل...
مگر اینکه تعریفت از خوشگلی خیلی فرق داشته باشه

درست می‌گی.

می‌گم که این یه خاطره‌ست. یه خاطره‌ی مکرر که مونده برام.

حق داری گیج بشی.

میم ب 1 شهریور 1390 ساعت 02:13 ب.ظ

:(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((

بیسکوئیت 1 شهریور 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

تو که مو نداری مارک

خوش اومدى

بهزاد امیر ملک 1 شهریور 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

احتمالا طبیعیه که نفهمم جریانش چیه اما احساس می کنم هر چی هست ارزشمنده .

درسته

قزن قلفی 1 شهریور 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

باز تو زدی تو خط مرموز نوشتن ؟ فیس بوک میس بوکو که ترکوندی لااقل یه سر به وبلاگم بزن امشب خیلی ملتمس دعام !

هنوز که ورنداشتی این ذلیل مرده این پائینو ! خیلی خاطرت برام عزیز بود که دوباره برات کامنت میزارمها !
این اسکای هم خیلی خودشو دست بالا فرض کرده ها . مثلا اینطوری امنیت چی چیو میخواد ببره بالا ؟ اصلا حکمت این کچاپ مچاپ رو واسه من بگو ببینم با اونی که تو ذهن منه چقدر فاصله داره . مگه برا این نیس که این نرم افزارهای تبلیغاتی نتونن دیمی هی برن تو ایمیلهای مردم و اینباکس پر کنن !؟

ببخشید قطع بودم.

نمی‌تونم ذلیل‌مرده رو ورش دارم :(

آره همون که گفتی. جلوگیری از نفوذ نرم‌افزارهای مزاحم.

تو 1 شهریور 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

تو...همه چی تو...همیشه تو...
کلا این تو یه چیز دیگست...

معلومه همیشه تو یه چیز دیگه‌س.

هر کسی یه تو داره دیگه. منم یکیشو دارم :)

عابر 2 شهریور 1390 ساعت 12:30 ق.ظ http://photonote.blogfa.com

داخل پرانتز
یه بوغ ممتده؟ یه چیزی شبیه بوغ ایست قلبی؟
این حسو بهم داد

اونی که اینو گفته بهتون، ...
نمیدونم


راستی مفتخرم میکنید با سرزدنهاتون به آلبومم

همینطوره

خواهش

ایکس ا... 2 شهریور 1390 ساعت 01:05 ق.ظ

این جمله رو دوست دارم بخاطر اینکه کسی که اینو بهم میگفت رو خیلی دوست دارم خیلی....

خوش اومدی

اقلیما 2 شهریور 1390 ساعت 04:43 ق.ظ

اگه من خودتی و تو کسیه که ما نمی شناسیم پس من میگم:من(یعنی خودت!!)

هندونه خوب الآن کیلویی چنده؟ :)

آل.... 2 شهریور 1390 ساعت 04:44 ق.ظ

میزنی درست تو خال..............

......

ماه 2 شهریور 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

آدمیزاد با خاطرات خوبش زندگی میکنه

بعضیا بیشتر بعضیام کمتر... من بیشتر

نون 2 شهریور 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.inky.blogsky.com

هیچکدوم! فقط گرگــــــ !!

ذوقمرگ میشه بشنوه! نمیگمش تا دلش بسوزه :)

وکیل الرعایا 2 شهریور 1390 ساعت 10:22 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

... !
حالا ببینم پیشونیتو...!

:)

آل.... 2 شهریور 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

اتفاقا منم دلم برا گرگ تنگ شده سلامشو برسونین!!

سلام داره

فرفری...! 3 شهریور 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

چقدر بدی! هندونه چرا خب ...
(ر.ک به کامنت اقلیما...)

تو دستور زبان من این یعنی من به این خوبی که می‌فرماید نیستم :) بده؟
اگه به نظر جور دیگه‌ای میاد من عذر می‌خوام.

zebra 5 شهریور 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

یک خاطره مربوط به حدود 20 سال پیش:
شوهرعمه جان:من خوشگلترم یا تو?
من:قیافه خجالت کشیده با زبان بیرون و فک جلو اومده هچی نمیگم
عمه جان:مثلا درگوشی بمن میگویند:بگو من خوشگلترم
دوباره شوهرعمه جان:نگفتی من خوشگلترم یا تو?
من:عمه... خوشگلترن
همه حضار:
من:
خب خودشون گفتن بگو من

:) خوش اومدى

سایه 16 آبان 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام.من خیلی پیشونی بلند دوست دارم .ادمای خوشکل بیشترشون پیشونی بلندن.همیشه دوست داشتم پیشونیم بلند بود.

سلام و خوش اومدی

منم همینطور :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد