بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

تکنولوژیدمان


پیرمردی رو می‌شناسم که با پشت خم هر صبح بعد از سپیده هزار بار یه تیکه‌ی راه پنجاه متری رو میره و میاد میره و میاد میره و میاد میره و میاد میره و میاد میره و میاد میره و میاد میره و میاد.......


یه شاخه‌ی درخت نسبتا قطور و صاف درختم به عنوان عصا می‌گیره دستش.


و من... اگه می‌شد یه قدمم رو کپی می‌کردم که بتونم قدمای بعدیمو پیستشون کنم. تکنولوژی چیزم کرده. همین این. اسمش چی بود؟



نظرات 15 + ارسال نظر
اقلیما 3 شهریور 1390 ساعت 03:54 ب.ظ

تنبل!!
تکنولوژی تنبلت کرده!!

ولی خدایی من همیشه به این فکر میکنم چرا اون شور و نشاط و انرژی و خستگی ناپذیری و...و...و...و....و.... که توی نسلهای قبل از ما بوده دیگه توی ما نیست؟؟همه شم تقصیر تکنولوژی نیستا!خودمون مشکل داریم فکر کنم!!
یعنی من الان آرزومه چشمما ببندم وباز کنم و یه بیست یا سی سالی زندگیم جلوتر رفته باشه.بس که... ندارم قدم قدم برم جلو!

هرچى میکشیم بیشترش به همین ....... برمیگرده :)

[ بدون نام ] 3 شهریور 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

تکنولوژیدمان

سلام مدتى غیبت داشتین خوش اومدین :)

بهزاد امیر ملک 3 شهریور 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

گشاد .

اونوقت اون نقطهه یعنى چى؟ :)

تو 3 شهریور 1390 ساعت 08:03 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

گشادت کرده...شدیدا گشاد...

تو و بهزاد خان ظاهراً به یه سبک هنرهاى رزمى علاقمندین :))

فرفری...! 3 شهریور 1390 ساعت 10:40 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

خب خواستم بگم که بقیه گفتن قبلا... پس همون چیز...!
چیز شدن درد بدیه منم تا حدودی بهش دچارم!! خیلی وقتا اصلا حسش نیست!

بد دردیه بد!! :)

غواص کاشف! 3 شهریور 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

آره تو دیگه شدیدا "همون" شدی!!!
اونوقت از شکمتم باید به تعداد قدمات پیست می کردی میذاشتی روش:)))))))))))))

سلام راستی:)

ببخشید همون اونوقت همونه؟ یا کدوم؟ ;)

اگه راه داشت حتما همه جوره اقدامات لازمو معمول می‌داشتم!

سلام

ماه 4 شهریور 1390 ساعت 01:41 ق.ظ

عجب جملات قصاری!

سخت نگیر :)

آل... 4 شهریور 1390 ساعت 01:48 ق.ظ

این بیماری مسریه متاسفانه! سلام

:) سلام

وکیل الرعایا 4 شهریور 1390 ساعت 05:51 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

:)

عابر 5 شهریور 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://photonote.blogfa.com

یاد اون آدم چاقا تو wall-e افتادم :)

همه هستن فقط اندازش فرق میکنه :)

:) تقریباً!

نوشا 5 شهریور 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

دلم تنگ شده خیلی ... میدونستین یکی از تفریحاتم تو این وبلاگ پرسه زدن توی کامنتاست ؟!!

بگین اون شکلکا ماله منه وگرنه من دعوا راه میندازم خین و خین ریزی

:)) مرسى. چشم.

ماه 6 شهریور 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

امروز رفتم پیاده روی اینقدر حسرت این پیره مرده رو خوردم...

:)
من که همیشه خجالت میکشم

بهزاد امیر ملک 6 شهریور 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

تکراریدمان

:))))

خودم 7 شهریور 1390 ساعت 05:07 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

ما گشاد نیستیم،
فقط کمی حال نداریم.

گشاد در اکثر موارد صفت خوبیه، مثلاً به آدم بخشنده میگن گشاده دست، یا گشاددست، گشاده رو یا گشاد رو یعنى خوش برخورد و خوش اخلاق :)

خودم 8 شهریور 1390 ساعت 05:01 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

حق با شماست،
البته من منظورم اون شبهه‌ای بود که دوستان وارد کردند.

:) بعله این جور شبهات که مثل نقل و نبات وارد میشه! کرم از خود درخته که از این پستاى بودار میذاره ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد