بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

انفرادی خط خورده


محکوم به حبس ابد روی دیوار انفرادی روزها را خط می‌کشد. 


ماه و سال را می‌شمارد.


می‌دانی زندانبان فراموش کرده‌است امید را هم قبل از ورود او به انفرادی ضبط کند.



نظرات 9 + ارسال نظر
آل... 1 آذر 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

امید....... زیبا بود.

ممنون

قزن قلفی 1 آذر 1390 ساعت 06:30 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

امید ! هه ! زیاد نمیشناسمش ! خوردنیه ؟؟ پوشیدنیه ؟

نه اون سومیه ؛)

تو 2 آذر 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

امید یه دروغ بزرگه اینو یادت نره پ.نون...

ذهن منم به همون کثیفی و سیاهی مال توه. برای من و تو نه روشنی امیدی هست نه روز خوشی اما همه اینطوری نیستن. گویا امید چیزیه که بعضیا دارنش و آرزو...

ما زاییده تپه وندی هستیم سیاه سیاه سیاه تباه تباه تباه.....

Take me away 2 آذر 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://mikhtavileh.blogsky.com

سلام. من از این تیپ جمله های خیلی خوشم میاد. حالا نمیدونم از لحاظ ادبی اینا اسمی دارند یا نه. ولی کلا لذت می برم بخونمشون. حالا خوت اینو نوشتی یا از جایی آوردی؟ تفتیش عقیده و بازجویی و اینا نیستا؟ همین جوری پرسیدم. خواستم ببینم اگه خودت نوشتی چه طوری نوشتی؟
حالا ولش کن.
لذت ببر

سلام و خوش اومدی.

هرچی اینجا می‌بینی مگر اونایی که مأخذشون ذکر شده مثل اشعار معروف شعرا کاردستی خودمه.

طورشم نمی‌دونم خودش میاد :)

ممنون.

ماه 5 آذر 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

ذهن منم به همون سیاهی و کثیفی مال تو ،از این جمله ترسیدم،چون مال منم به همون سیاهی و....

سلام خوبی؟ جالبه که تا اسمتو بردم پیدا شدی.

جمله ترسناکیم هست. بعضیها دوست دارن این حالتو اما من واقعا حقیقتا دلم نمیخواد اینجور باشم. اما در حال حاضر هستم متأسفانه.

عابر 5 آذر 1390 ساعت 08:54 ق.ظ http://photonote.blogsky.com

چیزی که نبودنش جهان و به یه انفرادی بزرگ تبدیل میکنه، بودنش میتونه انفرادیو به یه جهان بزرگ تبدیل کنه...

شما میگی امید، من میگم عشق
ای یکی و نمیشه ضبط کرد

خیلی بستگی به تعریفت از کلمه عشق داره. نه؟

ماه 5 آذر 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

بله منم بعداز چند وقت اومدم دیدم یادم شده خوشحال شدم.
منم متنفرم از این حالت جایی رو سراغ داری برا نعره زدن یا رها شدن از این حالت.وحشتناکه خیلی.من نیام سر بزنمبرا روحیه همه بهتره:)

یاد دوستان که همیشه هست.

نعره کشیدن که مثل سیگارکشیدن نیست اما خوب جماعت نسوان یه مقدار حیاشون بیشتره احتیاج به پلاژ اختصاصی دارن :)

دامنه کوه بیشتر توصیه می‌شه چون تا یکی بزنی بلافاصله یکی گنده‌ترشو می‌خوری می‌فهمی از خودت خشنتر هم هست!!! :)

خیر!

ماه 5 آذر 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

بله ماها که مثل شما وبلاگ نداریم برا نعره زدن(اون پست قبلی تو میگم حسودیم شد هیشکی صداتو نمیشنوه)باید بگردیم یه جایی رو پیدا کنیم که دیگه بعدش همه طلب کارت نشن که ناشکری کردی و فلان بهمان...قبولم نمیکنن ،که حالا هر چی بگی من روزی هزار بار خدارو شکر میکنم ولی این حال و نمیدونم چکارش کنم مجبوری خفه شی،خوب دیگه بگذریم هر چی از اخ و ناله خوشم نمیاد پیش میاد دیگه،اینم شانس توست لابد :)

آدم که نعره میزنه احتیاج به یکی داره که نعره بشنوه اگه نه میگفتم یه وبلاگ باز کن توش جیغ و ویغ کن.

میخوای من یه سر و صدایی از قول تو اینجا را بندازم؟ :)

من شنونده خوبیم هر چیز بدی که باشم. نگران من نباش.

عابر 6 آذر 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://photonote.blogsky.com

متاسفانه تعریف نداره :)

اصل داستان که واقعا همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد