بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

آدم متوقع


  ! Mirror Mirror upon the wall   -

? Who's the fairest fair of all    


  !!!  Shut up!! You nasty beast   -


.....and he lived like that ever after



و اینطوری شد که پ.نون برفی عصبانی شد و با آینه‌ش قهر کرد و رفت برای روشوییشون یه آینه‌ی معمولی خرید که اگه حرف نمی‌زنه لااقل فحشش نده تازه بالاشم چراغ داشت کنارشم جا مسواکی!


پ.نون: په‌نه‌په می‌خواستی قربونت بره بگه تویی!    توقعایی دارن بعضیا!!



نظرات 6 + ارسال نظر
نهال 16 آذر 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

حرف راست عادت نداریم بشنویم !

:) البته این آینه باهام چپه دوتام میذاره روش!!

وکیل الرعایا 17 آذر 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

مبارک باشه آیینه تون ... اگه آیینه ی حرف گوش کنی بود آدرس بده منم برم بخرم ...

آستالاویستا رو که نخریدم! اون نسل به نسل بهم رسیده، ظاهرا سفیدبرفی جد بزرگ من بوده. معلوم میشه من شازده هستم؟ :)

ضمنا الان خیلی پیر و غرغرو شده معمولاً تو انبار تبعیده اون اوائل که خیلی ناسیونالیست بودم یه مدت رو دیوار بود بس فحش داد و غر زد باز کردمش تو کمد :)

وکیل الرعایا 18 آذر 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://razeman.blogsky.com

بعله ... حالا که دقت میکنم میبینم کاملا از وجناتتون پیداست که شاهزاده باشید ... اعلی حضرتا ... اگه آستالاویستا حرف مفت زد بهتون راپرتش و بدید ، خودم ادبش میکنم ... بچه پررو رو ...

:))))

ممنون ، به غر و لندای این وروره جادو عادت دارم!

ماه 19 آذر 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

بله...

واقعنی؟ :)

اقلیما 20 آذر 1390 ساعت 06:18 ب.ظ

کامنت من کو پس؟

چیزیو پاک نکردم. شاید تو پست دیگه کامنت گذاشتی ؟

اقلیما 21 آذر 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

یعنی چی؟!من اشتباه میکنم یا واقعا دیشب ساعت ۲:۳۰ اینجا یه چیز دیگه بود؟

من که از دیشب تا الآن اینجا نبودم. چی بود دیشب؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد