بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

سفسطه


چرا؟


دلیل دارم.


کو؟


نمی‌دونم کجاست........ داشته‌م. داشتم. داشته بودم. کاش می‌داشتم.


الآن چی؟


............



نظرات 5 + ارسال نظر
تو 4 دی 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

اصلا دلم میخواد بی دلیل باشه. حرفیه...؟

آفرین این جمله آخری بود که نخواستم بنویسم.

آل... 4 دی 1390 ساعت 11:09 ب.ظ

الانم داری.....البته فک کنم

خدا کنه. خودم بی خبرم ازش...

ماه 4 دی 1390 ساعت 11:25 ب.ظ

سفسطهههه تازگیها خیلی مورد مصرف پیدا کرده.

خیلی زیاد

یه نفر 5 دی 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

چرا این قدرمبهم؟
اگه قراره کسی متوجه نشه وفقط نویسنده منظورخودشوبدونه چرااصلا ن.شته شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه خوب که چیزی دستگیرت نشد.
اینجور نوشته ها بیشتر شاخکهای کسانی رو تحریک میکنه که تو همین فازن. یا تجربشو دارن.

گنگ نیست، همزبونت نیست.

عابر 5 دی 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://photonote.blogsky.com

اول سلام

شایعه سفسطه
به بلندی دیوار حاشا

بهش که بر بخورم رامو کج میکنم


دوم خوبید ایشالا ؟ سلامتید ما همچنان از فان های پرو پا قرصتونیم ها :)

سلام
چه خوب اما خیلی وقتا چاره ای برات نمیمونه.

ممنون عابر عزیز. هرچند حتی خودمم دیگه از مطالبم خوشم نمیاد . مطلب میاد که نمونه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد