بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

مثبت به ضرب دگنک


موج منفی بقدری مد و باب شده که وقتی دلم نمی‌خواد نق بزنم به نظرم املی میاد. 


یاد گرفتم که آدم دلش می‌خواد از یکی بشنوه که حالش خوب نیست و چند برابر باور کنه. موج منفیو بگیره و رزنانس کنه. ولو اونکه داره اینو می‌گه خودش باشه! از خودش می‌شنفه یک‌کلاغ‌چل‌کلاغ می‌کنه و تحویل خودش می‌ده! همینجوری برو جلو ببین چه جوجه‌کشی کلاغی راه میفته یه نفری.


می‌بینی تو رو خدا؟ وضعیه داریم! حالا تو این وضعیات بنده دلم نمی‌خواد آتو دست خودم بدم! مگه چیه؟ حالم هر گندی که هست، خوبه!! ماه، مامان،‌ بلور،‌ هلو!


یه شعر بچگونه از میلیون‌سال پیش یادم اومد، یادم که نیومد یه بیتش! هیچ ربط خاصی هم به این مطلب حکمت‌آسا نداره هرچند خودش هم منشأ کلی برکات و معالم لاهوتیه :)


باد برو زنت پسری زاییده

آفتـاب بیا بچه مـا چاییده


            

ارادتمند - پ.نون             


نظرات 6 + ارسال نظر
غواص کاشف! 27 فروردین 1391 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.sakooye-shirjeh.blogsky.com

:))
بابا افاضات...

راستش دقیقا امروز داشتم به همین فکر می کردم!! به اینکه چقدر ذهن من در حق من داره خیانت می کنه! تموم لحظات خوبمو داره به گند میکشه!!! خسته شدم بسکه حرص الکی دادم به خودم.. نه اصن راستکی هم که باشه... حالا بذا وقتش برسه ...!!
من که کارگاه شترمرغ کشی برا خودم احداث کردم، یه میلیون محصول گوشتی با انعکاس موج منفی هم فروختم:) حال کن وضع منو!!

:) راست می‌گی بذار خودش پیش بیاد اگه قراره بیاد، من چرا جلوش بندازم؟

تو 27 فروردین 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

کلا رد کردی...

از کجا؟

اقلیما 27 فروردین 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

من واقعا بعضی وقتا نمی فهمم چمه!!
جمعه رفته بودیم باغ پدربزرگم بیرون شهر که مثلا کلی حال و هوامون عوض بشه و از اینا...
بعد اونجا من نشسته بودم کنار استخر.زیر درختهای پر از شکوفه و توی یه فضای خیلی آروم داشتم به صدای ریختن آب توی استخر و حرکت باد بین برگها گوش میدادم.
اینقدر همه چیز خوب بود که نگو.ولی نمی دونم چرا حتی اون موقع هم با لجبازی اصرار داشتم که به خودم بقبولونم که حالم خوب نیست... :(

اگه یکی بتونه اینجوری نباشه عجیبه!

من امیدوارم که من و همه دوستهام از منطق استفاده کنیم و چشم باز تا حقایق رو به طور واقعی همونجور که هستن بشناسیم و به اندازه خودشون ازشون لذت ببریم یا نگرانشون باشیم، نه کمتر و نه بیشتر.

عابر 27 فروردین 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

مخلصیم خلاص
سال تولید ملیه هر موجی دلت میخواد تولید کن افندی
حمایت میکنن توپ

سلام هه :)
خوش اومدی عابر عزیز.

سولماز 27 فروردین 1391 ساعت 09:52 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

جامعه ی ما یه مشکلی داره ... اونم اینه که دزدیم ...!
حالا از دزدی مال و اموال و غیره که بگذریم ، دزد انرژی هستیم !با غرغر کردن و نک و ناله از هم انرژی می دزدیم و بعدشم مثل اینکه محتویات معده و روده رو خالی کرده باشیم ، راهمون و می کشیم و میریم !حالا اون طرف چی کار میکنه ؟ همین کار رو با یه نفر دیگه !!!
... اینجور وقت ها یک اصطلاح به یادم میاد : مهر طلبی !

مهر، روح، جان سوزی...

حق است.

Catastrophe 29 فروردین 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.marderosh0192.blogfa.com

امیدوارم به آنچه می دانی بتوانی عمل کنی. شاد و سلامت باشی.

سلام. متشکرم. برای شما هم همینطور و خوش امدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد